Дитина йде до школи
Ставлення
дитини до навчання формується задовго до того, як вона переступить шкільний
поріг. Важливу роль тут відіграє інформація про
школу і спосіб її подачі батьками
та вихователями дошкільного закладу.
Необхідно, щоб кожна дитина не лише зрозуміла
запропоновану інформацію, а й змогла відчути, «прожити» її. Тож для цього
використовують сюжетно-рольові ігри,
розповіді дорослих про своє навчання та улюблених учителів, організовують
екскурсії до школи, спілкування з молодшими школярами, читання та аналізування
дитячої художньої літератури про шкільне життя, вчать прислів’я і приказки, у
яких йдеться про особливе значення книги, навчання, праці.
На
етапі підготовки до школи, та й продовж
усього періоду дошкільного дитинства, пріоритетним є загальний розвиток дитини.
Важливо,
щоб майбутній учень умів спілкуватися з найближчими оточенням, був доброзичливим з дітьми та дорослими. Також до
вступу до школи дитина повинна вміти керувати своїм тілом, вправно рухатися та
орієнтуватись у просторі. У неї має бути
гарно розвинена дрібна моторика рук, а також скоординовані рухи руки та ока.
Щоб
стати успішним, майбутньому першокласнику мають бути притаманні такі якості:
- Прагнення до спілкування з однолітками;
- Бажання вчитися;
- Міцне здоров’я;
- Позитивний емоційний настрій;
- Грамотне мовлення, зв’язний виклад своїх думок;
- Прагнення до співпраці з дорослими;
- Розвинена довільність поведінки;
- Допитливість і прагнення до відкриттів;
- Сформована координація рухів і графічні навички.