Дитина йде до школи     
       Ставлення дитини до навчання формується задовго до того, як вона переступить шкільний поріг. Важливу роль тут відіграє інформація про  школу і спосіб  її подачі батьками та вихователями дошкільного закладу.
Необхідно, щоб кожна дитина не лише зрозуміла запропоновану  інформацію, а й  змогла відчути, «прожити» її. Тож для цього використовують  сюжетно-рольові ігри, розповіді дорослих про своє навчання та улюблених учителів, організовують екскурсії до школи, спілкування з молодшими школярами, читання та аналізування дитячої художньої літератури про шкільне життя, вчать прислів’я і приказки, у яких йдеться про особливе значення книги, навчання, праці.
     На етапі підготовки до школи, та й  продовж усього періоду дошкільного дитинства, пріоритетним є загальний розвиток дитини.
      Важливо, щоб майбутній учень умів спілкуватися з найближчими оточенням, був  доброзичливим з дітьми та дорослими. Також до вступу до школи дитина повинна вміти керувати своїм тілом, вправно рухатися та орієнтуватись  у просторі. У неї має бути гарно розвинена дрібна моторика рук, а також скоординовані рухи руки та ока.
      Щоб стати успішним, майбутньому першокласнику мають бути притаманні такі якості:
  • Прагнення до спілкування з однолітками;
  • Бажання вчитися;
  • Міцне здоров’я;
  • Позитивний емоційний настрій;
  • Грамотне мовлення, зв’язний виклад своїх думок;
  • Прагнення до співпраці з дорослими;
  • Розвинена довільність поведінки;
  • Допитливість і прагнення до відкриттів;
  • Сформована координація рухів і графічні навички.