Мета: Вчити малят мислити, ставити незвичайні запитання і
готовність давати самостійні, оригінальні відповіді. Формувати системні знання
про довкілля, а в процесі роботи з таблицями, розширювати свої знання, горизонти, поняття житла, як
територію проживання. Продовжувати удосконалювати звукову культуру мовлення. Формувати
мислення,уяву, увагу, пам'ять у дітей, уміння будувати речення, узгоджувати
слова між собою у роді, числі, відмінку. Підтримувати бажання дітей
спілкуватися, розповідати не лише про те, що бачать, а й про минулі події. Збагачувати,
уточнювати словник. Сприяти вихованню культури мовлення.
Хід
заняття:
Вихователь:
Ось ми малята уже в котрий раз потрапили до нашої святкової
зали,але сьогодні тут
незвично, напевно нам буде дуже цікаво. Нас
тут чекають багато гостей.
Доброго дня шановні колеги, наставники, керівники!
Доброго здоровя і доброї днини!Я рада бачити Вас усіх!
Ми, дуже раді бачити
Вас усіх.
Малята, давайте
привітаємось.
Діти, подивіться навкруги? Що нового побачили?
(Відповіді дітей)
У нашому залі з’явилося багато картин.
Та вони усюди, це
діти не просто картини це ж
фото-картини.
Як називається професія людини, яка фотографує?
Відповіді дітей (Фотограф).
Отже, діти ми потрапили
на робоче місце де працює фотограф. Ось який безлад на столі залишив
фотограф. Він мабуть кудись поспішав і забувся порозвішувати свої картини, давайте
допоможемо йому.
За допомогою чого фотограф
створює ці картини? (Відповіді дітей).
Дитина: Картини створюють
за допомогою фотоапарата.
Ось, я взяла першу картину. Що ви бачите? Так це будинок.
Хто може жити в будинку? Люди, так сім’я. Їм тут
затишно і добре.
Давайте, пошукаємо, що із зображеного на фотокартинах може
буде домом? (Відповіді дітей).
Яку картину взяв ти Сергійко?
Дітина: «В мене на картині зображений автомобіль,коли далеко
подорожуємо автомобілем, він стає для
нас домом»
А в тебе, що за картинка Софія?
Дитина: «В мене на картині зображений човен, коли довго плаваєш
на човні він стає домом».
Дитина: «В мене на картині зображений гриб, він є домом для
черв’ячків і комах».
Дитина: «В мене на картини зображено аптеку, аптека – є
домом для вітамінок і таблеток».
Отже, малята у кожного є свої будинки у людей є домівки, тварини
мають свої будинки.
Вправа «Закінчи одним словом»
Вихователь: Хатинка для білочки це – дупло, для ведмедя – барліг,
для лисички – нора, для мурашок – мурашник та ін.).
Ось і ми навели порядок, всі картини розвісили по місцях, і
у фотогалереї стало ще гарніше.
Отже, діти всі мають свої будинки. Люди будують будинки з
цегли та й тварини турбуються, щоб було затишно і тепло.
Фізкультхвилинка «Йде зима».
Завдання «Чого не стало?»
(Діти працюють за столами із картинками. Чистим аркушем
прикриваємо верхній ряд картини, а потім відтворюють його по пам’яті, тоді
середній ряд, а тоді нижній ряд).
Діти, сподобалося вам сьогодні на виставці фотографа?
Про що ви діти дізналися? (Відповіді дітей).