Подорож у фотогалерею

Мета: Вчити малят мислити, ставити незвичайні запитання і готовність давати самостійні, оригінальні відповіді. Формувати системні знання про довкілля, а в процесі роботи з таблицями, розширювати  свої знання, горизонти, поняття житла, як територію проживання. Продовжувати удосконалювати звукову культуру мовлення. Формувати мислення,уяву, увагу, пам'ять у дітей, уміння будувати речення, узгоджувати слова між собою у роді, числі, відмінку. Підтримувати бажання дітей спілкуватися, розповідати не лише про те, що бачать, а й про минулі події. Збагачувати, уточнювати словник. Сприяти вихованню культури мовлення.
     Хід заняття:


Вихователь:
Ось ми малята уже в котрий раз потрапили до нашої святкової зали,але сьогодні  тут незвично, напевно  нам буде дуже цікаво. Нас тут чекають багато  гостей.
Доброго дня шановні колеги, наставники, керівники!
Доброго здоровя і доброї днини!Я рада  бачити Вас усіх!
Ми, дуже раді  бачити Вас усіх.
Малята, давайте  привітаємось.

Діти, подивіться навкруги? Що нового побачили?
(Відповіді дітей)
У нашому залі з’явилося багато картин.
Та вони усюди, це  діти  не просто картини це ж фото-картини.
Як називається професія людини, яка фотографує?
Відповіді дітей (Фотограф).
Отже, діти ми потрапили  на робоче місце де працює фотограф. Ось який безлад на столі залишив фотограф. Він мабуть кудись поспішав і забувся порозвішувати свої картини, давайте допоможемо йому.
За допомогою чого фотограф  створює ці картини? (Відповіді дітей).
Дитина: Картини створюють  за допомогою фотоапарата.
Ось, я взяла першу картину. Що ви бачите? Так це будинок.
Хто може жити в будинку?  Люди, так сімя. Їм тут затишно і добре.


Давайте, пошукаємо, що із зображеного на фотокартинах може буде домом? (Відповіді дітей).
Яку картину взяв ти Сергійко?
Дітина: «В мене на картині зображений автомобіль,коли далеко подорожуємо автомобілем, він  стає для нас домом»
А в тебе, що за картинка Софія?
Дитина: «В мене на картині зображений човен, коли довго плаваєш на  човні він стає домом».
Дитина: «В мене на картині зображений гриб, він є домом для черв’ячків і комах».
Дитина: «В мене на картини зображено аптеку, аптека – є домом для вітамінок і таблеток».
Отже, малята у кожного є свої будинки у людей є домівки, тварини мають свої будинки.
Вправа «Закінчи одним словом»
Вихователь: Хатинка для білочки це – дупло, для ведмедя – барліг, для лисички – нора, для мурашок – мурашник та ін.).
Ось і ми навели порядок, всі картини розвісили по місцях, і у фотогалереї стало ще гарніше.
Отже, діти всі мають свої будинки. Люди будують будинки з цегли та й тварини турбуються, щоб було затишно і тепло.

Фізкультхвилинка «Йде зима».


Завдання «Чого не стало?»
(Діти працюють за столами із картинками. Чистим аркушем прикриваємо верхній ряд картини, а потім відтворюють його по пам’яті, тоді середній ряд, а тоді нижній ряд).
Діти, сподобалося вам сьогодні на виставці фотографа?
Про що ви діти дізналися? (Відповіді дітей).