Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із життям і творчістю
Тараса Шевченка, розвивати інтерес до поезії, бажання слухати та вчити напам’ять
вірші великого поета та пісні на його слова; виховувати патріотичні почуття, любов
до рідної України, її людей, природи, прагнення більше дізнатися про своїх видатних співвіт-чизників.
Матеріал: портрет Т.Г.
Шевченка, ілюстрації з його життя; його малюнки, вірші «Встала весна», «Тече
вода з-під явора»; «Садок вишневий», запис пісні «Реве та стогне Дніпр
широкий».
Хід заняття
Ріс Тарас і все від матері та
діда в голову клав. А потім сам почав складати вірші, які народ співав, як свої
пісні. Із маленького хлопчика Тараса виріс в українського народного поета, і
стали його звати Тарас Григорович Шевченко (демонстрація портрета Т.Г.
Шевченка).
В Україні його називають
Кобзарем за назвою його першої книги віршів та поем. Кобзар – від слова кобза.
Кобза - це музичний інструмент. Під кобзу співали народні пісні.
(Читання віршів: «Встала
весна», «Тече вода з-під явора», розглядання ілюстрацій малюнків художника.)
Слухання пісні на слова Т
Шевченка у виконанні Й. Кобзона «Реве та стогне Дніпр широкий».
Пропоную дітям намалювати хатину Т.Шевченка
а дах прикрасити аплікацією соломою.
Роботу діти виконують під повільні твори Т. Шевченка.
Підготувала та провела:
