Понеділок 12.11.2018
Гра «Що за шум на кухні»
(активізація
уваги та рухової активності, відновлення працездатності).
Де зазвичай в квартирі стоїть холодильник? (на кухні)
І ми з вами уявимо, що ми на кухні (діти виконують рухи відповідно до тексту).
Що за шум на кухні?
Будемо смажити ми котлети.
М'ясорубку ми візьмемо,
Швидко м'ясо провернем.
Міксером збиваємо дружно
Все, що нам для крему потрібно.
Щоб торт скоріше спекти,
Ми включимо електропіч.
Електроприлади - це диво!
Жити без них нам було б зле.
Де зазвичай в квартирі стоїть холодильник? (на кухні)
І ми з вами уявимо, що ми на кухні (діти виконують рухи відповідно до тексту).
Що за шум на кухні?
Будемо смажити ми котлети.
М'ясорубку ми візьмемо,
Швидко м'ясо провернем.
Міксером збиваємо дружно
Все, що нам для крему потрібно.
Щоб торт скоріше спекти,
Ми включимо електропіч.
Електроприлади - це диво!
Жити без них нам було б зле.
І середня група
Гра «Якщо виникла пожежа»
На
галявині – вогнище. (Діти встають)
Полум’я
стелиться низько-низько (присідають).
Далі
вогнище розгоряється (діти піднімається)
І
полум’я коливається (показують руками).
Ми
взяли водичку з кринички (нахил), полили, загребли (показуєть руками) і з
галявини пішли.
Вівторок 13.11.2018
Старша група
Розвага «Пожежники»
Ведуча: Добрий
день діти! Всі ми добре знаємо, що поводитися з вогнем треба дуже обережною. А
для того, щоб не виникали пожежі, ми повинні добре знати правила пожежної
безпеки. Одже сьогодні ми дізнаємось про користь і шкоду від вогню, правильного,
обережного поводження з ним. Ознайомимося з нелегкою, героїчною працею
пожежних.
1
дитина.
Для
розваги і для гри
Сірників
ти не бери,
Бо з
вогнем погані жарти –
Жартувати
з ним не варто!
2
дитина.
Не
розпалюй сам багаття
Ані
в лісі, ані в хаті.
Легко
вогник запалить
Та
не просто погасить!
3
дитина.
Телевізор,
плитку, праску
Умикати
нам не слід –
Пам’ятайте
це , будь ласка,
Бо
від цього стільки бід!
4
дитина.
Все
ж як трапиться біда,
Що
тоді робити?
Хлопчики
й дівчатка,
Скористайтесь
телефоном,
Якщо
є поблизу він –
Номер
цей усім відомий
Сто
– один, Сто – один!
Заходить
пожежник.
Пожежник: Добрий
день діти. А ви знаєте, що пожежники сміливі, хоробрі, відважні, кмітливі,
розумні, рішучі, мужні люди. Які кожного разу вступають в небезпечний бій з
вогнем. А от лінивих, боягузів і слабаків в пожежники не беруть.
То
що необхідно, робити, щоб стати пожежником? Займатись спортом, уміти слухатись,
бути добрим.
Тож
зустрічайте «Сміливих» і «Відважних» пожежників.
Під музику вбігають дві команди
Команда:
«Сміливих»
Девіз
: «Ми пожежники вмілі і відважні і сміливі!»
Команда:
«Відважних»
Девіз:
«Ми відважними хочемо стати, щоб від біди васоберігати!»
Лунає
дзвінок. Пожежник бере слухавку.
-
Пожежна частина 101, слухаю вас. (уважно слухає)
-
Вже вирушаємо! (кладе слухавку)
Діти
сталася біда, хтось не вимкнув телевізор, розпочалася пожежа. Нам треба
вирушати на допомогу.
А ви
знаєте, що у пожежників спеціальний одяг, який захищає від вогню. Перед тим, як
вирушати нам треба його одягнути.
1 естафета. «Збір пожежної команди на виклик»
(особистий
верхній одяг, по черзі добігти до одягу, вдягнути його, повернутись назад,
передати естафету рукою.)
Ведуча.
На
окраїні села
Хатинка
стояла.
У
ній дівчинка мала
З
іграшками грала.
Ось
кричить Яринка:
-
Зайнялась хатинка!
Що ж
мені робити?
Де я
буду жити?!
Давайте
допоможемо Яринці врятувати хатку.
2 естафета. «Гасіння»
(під
стіною стоїть пласка модель хатки, поряд лялька та м’які іграшки. Навпроти біля
другої стіни розміщені 2 відерця, на підлозі озеро. Потрібно набрати води з
озера, швидко добігти, вилити водичку на хатинку і передати відерце наступному
рятувальнику.)
Пожежник: Молодці,
ви дужі та спритні. Завдяки вашій дружній допомозі хатинку врятовано. Але ж там
дуже багато диму, Яринка та її іграшки кашляють, треба їх звідтіля винести.
(дитина
біжить, пролазить під дугами, бере тільки одну іграшку, та притискаючись до
підлоги і закриваючи рота серветкою, повертається так само назад, передає
естафету рукою.)
Вірші
про вогонь (для глядачів)
Вогонь
друг, вогонь і ворог
Вогонь
наш друг, бо він завжди
Нас в прохолоду зігріває.
В будинках наших затишно
Завдяки йому буває.
Нас в прохолоду зігріває.
В будинках наших затишно
Завдяки йому буває.
Вогонь
ворог – ти не забувай.
Як ідеш з дому – вимикай
Електричне приладдя усе –
Воно пожежу лиш несе.
Вогонь - це друг, і ворог,
На службі він завжди,
Накличе ще й біди. Але вогонь – це й порох,
Як ідеш з дому – вимикай
Електричне приладдя усе –
Воно пожежу лиш несе.
Вогонь - це друг, і ворог,
На службі він завжди,
Накличе ще й біди. Але вогонь – це й порох,
Погодьтеся з батьками,
Не грайтесь, сірниками.
Слухайте і вчителів -
Бо це треба знати всім!
Вогонь
– не для гри
Кожен
змалку знає,
Що лихо чекає тих,
Хто гратися з вогнем бажає
І про себе зовсім не дбає.
Та на щастя є у нас
Служба порятунку.
Мчить, щоб врятувати нас,
Що лихо чекає тих,
Хто гратися з вогнем бажає
І про себе зовсім не дбає.
Та на щастя є у нас
Служба порятунку.
Мчить, щоб врятувати нас,
До
життя вернути.
Щоб не трапилось біди
Не берись за сірники,
А займися краще ділом,
Вогонь – це не для гри –
Пам’ятай про це завжди!
Пожежник. Пожежник
повинен вміти все. Командир – капітан несе відповідальність за справність
пожежно – рятувального обладнання.
5 естафета «Відключення праски»
(до
обруча прив’язані мотузки, дитина йде по рукаву, відв’язує мотузку і
повертається так само назад і передає естафету рукою)
6 естафета «Змотування пожежного рукава»
(вся
команда допомагає капітану скатати рукав)
Гра
з глядачами «Не можна тому що…»
1.
Чи можна гратися із сірниками?
2.
Чи можна розпалювати багаття в лісі, в хаті?
3.
Чи можна залишати включений телевізор?
4. Що
потрібно робити, коли вогонь ще маленький? (залити водою, засипати піском,
накрити ковдрою.)
5.
Чи можна ховатися під стіл чи ліжко під час пожежі?
6.
Який номер потрібно набирати під час пожежі?
(пройти по слідах "рятувальника")
Пожежник.
Обидві команди показали чудові результати. Ви мужні, розумні, рішучі, гідні
поваги. Вмієте працювати і відпочивати. Я пишаюсь вами. Потисніть один одному
руки. Я впевнений, що такі як ви, ніколи не допустять пожежі.
(під
музику, діти виходять із залу)
ІІ середня група
Гра «Рятівники»
Естафета «Збери аптечку»
На трьох столиках
розміщені порожні аптечки першої долікарської допомоги й предмети, які вони
зазвичай містять, — вата, бинт, активоване вугілля, лейкопластир, рукавички
тощо. Окрім того, на столиках лежать зайві предмети. Учасники мають по черзі
підбігти до столика, покласти до аптечки один із предметів, який, на їхню
думку, обов’язково має в ній міститися, відтак повернутися до команди та
передати естафету наступному учаснику.
Оцінюючи конкурс, судді мають врахувати, як швидко команди виконали завдання і чи всі предмети в аптечці необхідні.
Оцінюючи конкурс, судді мають врахувати, як швидко команди виконали завдання і чи всі предмети в аптечці необхідні.
На верхніх щаблях
гімнастичних драбин закріплені іграшки — так, щоб дітям нескладно було їх
зняти. Кожен учасник має добігти до драбини, піднятися нею, зняти одну іграшку,
повернутися до команди й передати естафету наступному гравцю.
Оцінюючи конкурс, судді мають врахувати, як швидко команди виконали завдання, та чи не впали іграшки на землю під час «рятування».
По завершенні конкурсу один із суддів оголошує його підсумки.
Оцінюючи конкурс, судді мають врахувати, як швидко команди виконали завдання, та чи не впали іграшки на землю під час «рятування».
По завершенні конкурсу один із суддів оголошує його підсумки.
Команди шикуються на
старті, на певній відстані від них кладуть три великих обручі. Ведуча пропонує
командам уявити, що сталася надзвичайна ситуація — усі опинилися в загазованій
місцевості. За сигналом ведучої учасники команд мають по черзі надягти медичні
маски та перебігти із «загазованої» зони в «чисту» — у середину великого
обруча. Кожен наступний учасник може почати виконувати завдання лише після
того, як попередній підніме руку, перебуваючи в «чистій зоні».
Середа 14.11.2018
Молодша група
Розвага
«Подорож у квіткове село»
Ведуча: Діти,
ви любите казки? Сьогодні я пропоную вам, відправитися в казкову подорож.
В
одному квітковому місті під назвою «Рожевий сад», жив-був садівник (уточнити хто
такий садівник). Він дуже любив свої квіти. І було у нього їх
багато багато і тюльпани, і нарциси, і троянди, і гвоздики .... Всі ці квіти росли
на красивих клумбах. Садівник доглядав за квітами «Діти, а ви знаєте,
як доглядають
за квітами? »(відповіді
дітей). Але одного разу у садівника трапилася біда. У квіткове село прилетіла
зла чаклунка і зачарувала найулюбленіші квіти садівника.
Садівник: (входить,
плаче). «Бідні мої квіточки, що ж я буду без вас робити. Як же
вам врятувати? »
Ведуча: «Садівник,
а може ми з дітьми тобі чимось можемо допомогти?»
Садівник:
«Знайди
свою квітку»
(Мета
гри: діти танцюють з квітами під музику, коли музика
закінчується, всі повинні зайняти своє місце в клумбі (колір клумби
повинен відповідати кольору квітки).
Рухлива
гра «Садівник».
Садівник: «За квітами
в сад піду, з квітів вінок сплету».
Діти: «Ти
садівник нас не рви, що не батоги з нас квіти».
(спіймані квіти збираються
в букет і танцюють в середині кола, інші діти
ляскають; можна на роль садівників вибрати відразу кілька дітей).
В
кінці свята всі діти танцюють танець під
фонограму «Чарівна квітка».
І середня група
Мета:
- Ознайомити дітей з квітами (шипшина, звіробій, калина).
- Розвивати пізнавальну діяльність дітей у процесі формування уявлень про лікарські рослини, застосування людиною рослин під час хвороб.
- Сприяти у дітей створення гарного настрою, позитивних емоцій.
- Виховувати любов і бережливе ставлення до природи.
- Розвивальні завдання: розвивати спритність.
Рухлива гра
«Бджола і квіти»
Мета:
- Навчальні завдання: удосконалювати навички бігу.
- Виховні завдання: виховувати увагу, кмітливість та швидку реакцію на сигнал; виховувати навички позитивної соціальної поведінки дітей.
Хід
гри:
З-поміж
дітей лічилкою обирають квітникаря і бджолу, решта дітей – квіти. Квітникар
називає кожному пошепки, яка він квітка (ромашка, айстра, мак).
Діти-квіти
стоять на одному боці майданчика, бджола – на іншому. Бджола підлітає до квітника.
Квітникар запитує:
–
Бджола, бджола, чого прилетіла?
–
По квітку!
–
По яку?
–
По айстру! (наприклад)
–
То бери!
Бджола
бере за руку названу квітку і відводить на інший бік майданчика. Потім летить
по іншу квітку. Якщо такої квітки немає, квітникар каже: – Лети до іншого
квітника!
Бджола
облітає круг майданчика і знову летить до квітника. Гра повторюється.
Рекомендації
до гри: коли відгадано 3-4 квітки, гра припиняється і обирають іншу бджолу і
квітникаря.
Четвер 15.11.2018
ІІ середня група
Розвага «Сам удома»
Вихователь:
- Інколи так трапляється, діти, що ви вимушено залишаєтеся вдома самі без уваги
дорослих( батьків, бабусі, дідуся. дорослого брата або сестри). В такому
випадку, підкажіть мені, як правильно поводитися, щоб не сталося біди.
-
Відповіді дітей
Правильна відповідь: коли ви залишаєтеся вдома
самі, потрібно поводитись обережно ( якщо ти граєш з іграшками, це потрібно
робити в дитячій кімнаті; якщо ти дивишся мультфільми по телевізору – ти
повинен знати, як його вимкнути після перегляду)
-
Інколи з дітьми, які залишилися вдома самі, трапляються надзвичайні випадки.
Сьогодні ми з вами подивимося, як поводились діти, залишившись вдома самі без
батьків.
Перегляд тематичних мультфільмів з дітьми
Вихователь:
Любі діти, ми щойно подивились повчальні сюжети, отже, зараз я пропоную вам
пограти зі мною.
Гра «Оціни поведінку»
-
Діти, в кожного з вас є дві сигнальні картки: зелена та червона.
Зелена
картка значить, що ви «згодні» з моїм
ствердженням, червона – навпаки, ви абсолютно проти «не згодні» зі
ствердженням. Розпочинаємо гру!
Я
полюбляю гратися з сірниками, коли мами немає вдома.
Коли
я залишаюсь вдома на самоті, мені сумно, тому я розглядаю малюнки до відомих
казок в улюбленій книжці
Коли
я залишаюсь вдома сам, я розважаюсь, якщо вмикаю газову плиту. Це дуже цікаво!
Один
мій приятель полюбляє самостійно вмикати електричні прилади та дивитися, що ж
відбувається в середині.
Коли
я залишаюсь вдома сам, я дуже весело проводжу час: малюю, ліплю, читаю, співаю.
Найцікавіша
розвага розпочинається саме тоді, коли вода з-під крана ллється на підлогу. Ось
тоді можна запускати кораблики та грати в мореплавців.
Коли
я залишаюсь вдома сам, я – найголовніша людина! Ось чому, на правах головного,
я уважно слідкую за порядком вдома: охайністю та приміщення, його безпекою.
Коли
я залишаюсь вдома сам, я полюбляю виглядати з вікна, стоячи на підвіконні й
роздивлятися навкруги.
Вихователь:
- Які ж ви розумники! Після ваших правильних відповідей я можу з упевненістю
стверджувати, що залишившись вдома без батьків, ви дасте собі ради, тому, що
знаєте я правильно поводитися.
А
тепер роздивимося таку ситуацію: раптом у ваших сусідів сталася біда (приклад).
Що потрібно зробити? Куди зателефонувати?
Телефонуємо
в «Службу порятунку 101», що потрібно зробити далі?
(відповіді
дітей)
Вірно,
спочатку потрібно назвати своє ім’я,
свою адресу, читко та по можливості стисло розповісти що сталося.
А
чи знаєте ви, що потрібно зробити, після того, як ви зателефонували у «Службу
порятунку 101»? Я пропоную вам продовжити перегляд мультфільму та дізнатися, як
потрібно правильно діяти у цій складній ситуації.
Вихователь: - Діти, сьогодні ми з вами дізналися про
правила поведінки вдома, якщо ти залишився сам. Ми розглянули різні ситуації –
безпечні та вкрай небезпечні для життя людини. Я вам дяку за старанність й
увагу протягом нашого заняття. Сподіваюсь, що ви добре запам’ятали правила
поведінки та ніколи не опинитесь у небезпечній ситуації.
П’ятниця
16.11.2018
Старша група
Старша група
Естафета «Сонце вітер і вода»
Мета: задовольнити природну потребу
дітей у русі.
Завдання: охороняти і зміцнювати здоров'я
дітей, їх всебічний розвиток, створити бадьорий, життєрадісний настрій,
розвивати творчу активність, фізичні якості, виразність рухових дій; формувати
у дітей прагнення до систематичних занять фізкультурою, потребу до здорового
способу життя.
Вихователь
читає дітям листа від т. Сови, яка запрошує до себе в гості на лісову
галявину. Пропонує відправитися туди на машині. Під веселу пісню «Пісенька
друзів» діти відправляються в дорогу. Розташовуються на
лавочках - пеньочках, з'являється мудра Сова.
«Здрастуйте,
діти, ви мене впізнали? Так, я Сова, я багато розповідала на своїх уроках, а
сьогодні, я дуже рада, що ви приїхали до мене в гості. Ви всі такі великі,
засмаглі».
Вихователь:
Т. Сова, наші діти дружать зі спортом, роблять щодня зарядку, давай ми тебе
навчимо?
Діти виконують вправи за показом дорослого, під музику.
Т. Сова:
Спасибі, я обов'язково навчу всіх звірів такий зарядці.
А чи знаєте
ви, що сонце, повітря і вода наші кращі друзі? Вихователь: Сонце встало вранці,
всіх діточок приголублює. Літо нас кличе гуляти, сонечко давно нас чекає. Добре
засмагати на сонці, правда, діти?
Т. Сова: Щоб
з сонечком дружити, запам'ятайте діти мої поради:
1. завжди
одягайте панаму, коли виходите гуляти;
2. засмагати
можна лише вранці і ввечері;
3. берегите
шкіру, якщо забруднилися, негайно вмийтеся.
Діти разом промовляють правила.
Вихователь:
Щоб бути здоровим, будемо діти з сонечком дружити.
Гра «Сонечко і діти»
Гра атракціон «Чия команда швидше намалює сонечко»
Вихователь:
Вітерець прохолодою дихає, будемо з повітрям дружити?
Нам хлопці повітря потрібен,
Вдихнули все глибше
Затримали ми подих,
Не поспішайте, все увага!
А тепер спокійно дихаємо,
Ми зараз рада Сови почуємо!
Т. Сова:
більше Гуляйте на свіжому повітрі,
Влітку спи з
розкритим вікном,
Вчися
правильно дихати.
Діти разом промовляють правила.
Вихователь:
Будемо зміцнювати сили,
Легкі тренувати.
Естонська народна гра «Веселися, дітвора!».
Гра-естафета «Вітер, вітер, вітерець, наздожени мене дружок»
Вихователь: Діти, веселий вітерець пригнав до нас хмари, подивіться, та вони теж веселі.
Ритмічна гімнастика. («Хмари». Муз. Шаїнського, слова Козлова.)
Вихователь:
Буль, буль водичка,
Потрібна слону і пташці,
І рибку, і кошеняті,
І кожній дитині.
Т. Сова:
Діти, ви напевно любите купатися?
Тоді
запам'ятайте:
1. на озеро
без батьків ходити не можна;
2. якщо ти не
вмієш плавати, одягни надувні нарукавники;
3. далеко не
запливай;
4. не можна
кидати гострі і скляні предмети у воду.
Діти промовляють разом правила.
Вихователь:
Щоб здоровим бути,
Будемо ми з водою дружити!
«Чия команда збере більше води».
Вихователь: Діти, пора нам прощатися з т. Совою, давайте їй скажемо велике спасибі за
добрі поради, ми обов'язково повинні їх виконувати.
Вихователь:
Будь здоровий!
Діти: Завжди
здоровий!
Вихователь:
Наші найкращі друзі?
Діти: Сонце,
Повітря і Вода!
Разом: Сонце, Повітря і Вода,
Наші кращі
Друзі!
Т. Сова
дарує дітям вертушки та іграшки для ігор з водою.
Діти дякують
т. Сову, прощаються з нею, сідають в автобус і їдуть з галявини під пісню
«Веселі друзі».