Одягніть
дітей у зручні одяг та взуття, які не стримують рухів, відповідають погоді.
Подбайте
про дотримання питного режиму та режиму харчування.
Візьміть
із собою атрибути – м’яч, кошики для збирання природного матеріалу. Їхнеслід брати багато, адже у природі легко знайти матеріали для будь-якої
гри. Бажано, щоб у кожної дитини був свій атрибут.
Завантажтена телефон кілька віршів, які можна
використати під час прогулянки. Або візьміть збірки віршів чи роздруківки.
Чергуйте
активну та пасивну діяльність, аби діти не стомлювалися від одноманітності.
Відповідайте
на запитання дітей про обєкти, явища природи, добре обміркувавши відповідь.
Вона має бути коротко і зрозумілою. Не ігноруйте дитячі запитання.
Не
смійтеся з кумеднихчи абсурдних
запитань – діти можуть втратити інтерес, і їхня пізнавальна активність
знизиться.
Спонукайте
дітей уважно спостерігати, розмірковувати.
Дайте
дітям можливість вільно діяти: бігати, стрибати, копирсатися у піску тощо.
Хваліть
дітей за ініціативність, спостережливість, прагнення до пізнання.
Стежте
за дітьми: будьте поруч або на оптимальній відстані, щоб за потреби вчасно
допомогти.