Завдання для дошкільника


Вивчаємо дні тижня

Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Особливість завдання полягає в тому, що коло, всередині якого містяться пелюстки з назвами днів тижня, рухоме. Для цього дитині треба вирізати його за пунктирними лініями та надалі рухати так, щоб розташування пелюсток відповідало теперішньому часу, наприклад, сьогодні-понеділок, учора-неділя, завтра-вівторок. Під час виконання завдання дитина вчитиметься орієнтуватись у часі, розвиватиме увагу, пам’ять та творче мислення.

Який малюнок наступний?
Це завдання є відмінним помічником у розвитку логічного мислення дитини, адже під час його виконання вона використовуватиме такі логічні прийоми, як аналіз, синтез, порівняння тощо, визначатиме певні принципи та робитиме обґрунтовані умовиводи. У завданні дитині необхідно для кожного із рядків визначити принцип, за яким розташовані його малюнки, тобто їх певну повторювальну послідовність, яка відтворюється протягом усього ряду. Потім домалювати малюнок, який за логікою та, відповідно, знайденим принципом має бути наступним.

Вивчаємо місяці й пори року
Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року. Оскільки завдання має форму розмальовки, виконуючи його, дитина тренуватиме увагу, дрібну моторику та зорово-моторну координацію, а також, з огляду на відсутність кольорового зразка для розмальовування, вона матиме змогу тренувати пам’ять, мислення та вчитися самостійно підбирати відповідні кольори.

Читаємо по складах: завдання №1

Роздрукуйте завдання та розріжте його на частини по пунктирних лініях. Перемішайте частини та запропонуйте дитині скласти їх так, щоб отримати ціле зображення «сови» та «риби». Після виконання завдання запропонуйте дитині сказати, що зображено на малюнках та прочитати по складах утворені слова. У цьому завданні застосовується комплексний підхід до навчання читання, адже завдання ілюструє слово, що поділено на склади. Виконання завдання вимагатиме від дитини залучення логіки, зорової пам’яті та просторового уявлення.

Читаємо по складах: завдання №2

Роздрукуйте завдання та розріжте його на частини по пунктирних лініях. Перемішайте частини та запропонуйте дитині скласти їх так, щоб отримати ціле зображення «бегемота» та «порося». Після виконання завдання запропонуйте дитині сказати, що зображено на малюнках та прочитати по складах утворені слова. У цьому завданні застосовується комплексний підхід до навчання читання, адже завдання ілюструє слово, що поділено на склади. Виконання завдання вимагатиме від дитини залучення логіки, зорової пам’яті та просторового уявлення.

Тренуємо логіку: «Житла тварин»

Це завдання призначене для маленьких дітей, які вчаться міркувати й робити перші обґрунтовані висновки. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення живих істот, праворуч – зображення різних видів житла. Дитині треба подумати та з’єднати лініями кожну істоту з тим місцем, де вона зазвичай мешкає (жабеня – озеро, собака – будка, кішка – будинок, півник – курник, пташка – гніздо, корова – хлів, кінь – стійло у стайні), а потім пояснити свій вибір.