"Наші іграшки"
Хід заняття
1. Вправа «Наш півник».
Вихователь: - Діти, сьогодні до нас завітав незвичайні гості, але треба відгадати загадку
Хто співає на паркані
У червоному жупані
Й чобітку: «Ку-ку-рі-ку!»?
(Півник.)
_ Заходь, Півнику, діти здогадалися, хто до нас прийшов.
(Діти вітають Півника і разом з вихователем розглядають його.)
Вихователь: - Погляньте, діти, на Півника. Який він красивий. У нього м’якеньке пірячко, різнокольоровий хвіст. Очі у Півника круглі,як чорні намистинки, а борідонька червона. Ходить Півник поважно, високо піднімає лапи. Покажіть, як ходить Півник
(Діти імітують рухи півника, після чого
виходить пропонує їм сісти на місця і повторити розповідь про Півника. У разі
потреби вихователь починає фразу, а дитина – закінчує.)
2. Складання розповіді.
Вихователь:
- Півник запрошує нас до іграшкової крамниці. Як ви гадаєте, що продається в
цій крамниці?
Діти: - Іграшки.
(Вихователь розглядає з дітьми іграшки, які
стоять на столі).
-
Хто це? (Ведмідь.)
-
Як ведмідь ричить? (Ри-ри-ри.)
-
Де живе ведмідь? (У лісі.)
-
Що ведмідь любить їсти? (Мед.)
-
Хто хоче розповісти про ведмедя?
(Відповіді дітей:
- Це ведмідь. У нього…( маленькі вушка), чорні …(оч0і. Хвіст у
ведмедя…(короткий). Він живе у …(лісі). Ведмідь любить їсти…(мед). Він
ричить(ри-ри).
Вихователь:А це хто?
Діти: Це корова.
Вихователь: Як вона мукає?
Діти: Му-му-му.
Вихователь: Хто розкаже про корову?
-
Це корова. Вона яка? (чорна, біла). У корови є…9роги0 та довгий…(хвіст).
Корова мукає…(му-му-му0.
3.
Фізкультхвилинка.
Вихователь читає вірш, діти звуконаслідують і показують
рухи тварин.
Конячка – іго-го,
Корівка – му-му-му,
Курочка – ко-ко,
Поросятко – хрю-хрю-хрю,
Кізонька –ме-ме,
А
киця – няв-няв-няв,
Баранець – бе-бе-бе,
Песик
– гав-гав-гав,
А
півник на подвірї – ку-ку-рі-ку!
4. Дидактична гра «Хто що робить».
Вихователь: - Іграшкам дуже сподобалося, як ви про них
розповіли. Вони пропонують вам виконати їхні завдання: пострибати, походити,
поспати, посміятися.
-
А зараз ви запропонуйте іграшкам виконати ваші завдання. Скажіть: «Півнику,
заспівай!»
( Вихователь виконує рольові дії за іграшки).
Діти виконують завдання індивідуально. Потім прощаються з
іграшками.
5. Підсумок
заняття.
- Хто прийшов до нас у гості?
- Які іграшки були в крамниці?