Провела: Вихователь - ТЕРЕЩУК С.В.

 "Наші іграшки"

Хід  заняття

1. Вправа «Наш півник».

Вихователь: - Діти, сьогодні до нас завітав незвичайні гості, але треба відгадати загадку

                 Хто співає на паркані

                  У червоному жупані

                  Й чобітку: «Ку-ку-рі-ку!»?

                                     (Півник.)

_ Заходь, Півнику, діти здогадалися, хто до нас прийшов.

  (Діти вітають Півника і разом з вихователем розглядають його.)

Вихователь: - Погляньте, діти, на Півника. Який він красивий. У нього м’якеньке пірячко, різнокольоровий хвіст. Очі у Півника круглі,як чорні намистинки, а борідонька червона. Ходить Півник поважно, високо піднімає лапи. Покажіть, як ходить Півник 

 (Діти імітують рухи півника, після чого виходить пропонує їм сісти на місця і повторити розповідь про Півника. У разі потреби вихователь починає фразу, а дитина – закінчує.)

2. Складання розповіді.

Вихователь: - Півник запрошує нас до іграшкової крамниці. Як ви гадаєте, що продається в цій крамниці?

Діти: - Іграшки.






 (Вихователь розглядає з дітьми іграшки, які стоять на столі).

-         Хто це? (Ведмідь.)

-         Як ведмідь ричить? (Ри-ри-ри.)

-         Де живе ведмідь? (У лісі.)

-         Що ведмідь любить їсти? (Мед.)

-         Хто хоче розповісти про ведмедя?

(Відповіді дітей:  - Це ведмідь. У нього…( маленькі вушка), чорні …(оч0і. Хвіст у ведмедя…(короткий). Він живе у …(лісі). Ведмідь любить їсти…(мед). Він ричить(ри-ри). 

Вихователь:А це хто?

Діти: Це корова.

Вихователь: Як вона мукає?

Діти: Му-му-му.

Вихователь: Хто розкаже про корову?

-         Це корова. Вона яка? (чорна, біла). У корови є…9роги0 та довгий…(хвіст). Корова мукає…(му-му-му0.

3. Фізкультхвилинка.

Вихователь читає вірш, діти звуконаслідують і показують рухи тварин.

              Конячка – іго-го,

              Корівка – му-му-му,

              Курочка – ко-ко,

              Поросятко – хрю-хрю-хрю,

              Кізонька –ме-ме,

              А киця – няв-няв-няв,

              Баранець – бе-бе-бе,

              Песик – гав-гав-гав,

              А півник на подвірї – ку-ку-рі-ку!

4. Дидактична гра «Хто що робить».

Вихователь: - Іграшкам дуже сподобалося, як ви про них розповіли. Вони пропонують вам виконати їхні завдання: пострибати, походити, поспати, посміятися.

-         А зараз ви запропонуйте іграшкам виконати ваші завдання. Скажіть: «Півнику, заспівай!»

( Вихователь виконує рольові дії за іграшки).

Діти виконують завдання індивідуально. Потім прощаються з іграшками.

5. Підсумок заняття.

- Хто прийшов до нас у гості?

- Які іграшки були в крамниці?